Page 25 of 51 FirstFirst ... 1521222324252627282935 ... LastLast
Results 481 to 500 of 1010

Thread: To SNARK or not to SNARK (Chat Thread)

  1. #481
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    Central Illinois
    Posts
    14,344

    ADVERTISEMENT
    Oh hell no!!!!! Just ordered 2. I hope that's legit.
    B.H. #81

  2. #482
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Palermo, New York
    Posts
    1,507
    Cheaper than 55 for a 5? Where?

  3. #483
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    St. Louis, Mo; But Chicago, Il is home
    Posts
    7,666
    I paid with PayPal. Just cause I A) didn't wan them to have my debit card info, B) it gives me an extra level of protection C) I want the points. LOL!

    -Jared Karlin

  4. #484
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Palermo, New York
    Posts
    1,507
    How good of a deal are we talking? and someone want to shoot me a PM I would like to check it out.

  5. #485
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    St. Louis, Mo; But Chicago, Il is home
    Posts
    7,666
    The price just shot WAY the crap up too! It's back to normal price...

    Good looking out man!

    -Jared Karlin

  6. #486
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    St. Louis, Mo; But Chicago, Il is home
    Posts
    7,666
    I'm pretty sure it was put in the system wrong, HOWEVER... It's now $85.95.


    I got it shipped for $19.10

    -Jared Karlin

  7. #487
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Ozark hill country of MO/AR
    Posts
    4,750
    mine was showing the same price. I dunno.....but I got one!


    LOL Im thankin ya now GB....until I get fleeced, then we all turn on u with pitchforks!

  8. #488
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    ILLINOIS BH#147
    Posts
    1,336
    blah! I am poor and I might have jumped on a deal like that.

  9. #489
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    Central Illinois
    Posts
    14,344
    Mine still shows the same price. I have a bad feeling about it, but I ordered 2, lol.
    B.H. #81

  10. #490
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Palermo, New York
    Posts
    1,507
    lol I was trying to!!!! haha well guess you cant win them all.

  11. #491
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    ILLINOIS BH#147
    Posts
    1,336
    Someone PM me where these things are! Unless the deals just gone then dont depress me

  12. #492
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    Central Illinois
    Posts
    14,344
    Wow, that was fast, it now shows the normal pricing. Actually, that's a different seller.
    Last edited by The Warrior; 04-01-2012 at 01:01 PM.
    B.H. #81

  13. #493
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Palermo, New York
    Posts
    1,507
    Quote Originally Posted by L4NE4 View Post
    Someone PM me where these things are! Unless the deals just gone then dont depress me
    Looks like we are a day late and $19.10 short man lol

  14. #494
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    St. Louis, Mo; But Chicago, Il is home
    Posts
    7,666
    Yours was Qualcomm too? Now it's Red something or other...


    Hence using the paypal, I can't get fleeced I transferred the money in and paid, it isn't actually tied to my bank account.

    -Jared Karlin

  15. #495
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Ozark hill country of MO/AR
    Posts
    4,750
    I was like ''is GB april fooling me''!!!???

  16. #496
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    Central Illinois
    Posts
    14,344
    I used Paypal, but it hasn't showed the funds taken yet.
    B.H. #81

  17. #497
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    In my garage, huffing bleach for your new etch
    Posts
    6,824
    Got a deal like that once on amazon. A mistake had a maxped vulture 2 for $29. Bought one and 20 minutes later it was at $100. Got it for what I paid tho.

  18. #498
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    Central Illinois
    Posts
    14,344
    That's what I'm hoping, I get them for what I paid. $40 for two 5's is a hell of a deal. And I've been wanting one too. More than likely flip the other, if the deal even goes through.
    B.H. #81

  19. #499
    Join Date
    Feb 2012
    Location
    Dothan, AL
    Posts
    1,574
    29 for two shipped and my link is showing like 85 now too

  20. #500
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    Central Illinois
    Posts
    14,344
    Okay, I was just billed from Paypal. So far, so good.....
    B.H. #81

Page 25 of 51 FirstFirst ... 1521222324252627282935 ... LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •