Pay it forward. Yes we're doing this again.

Discussion in 'General Knife Discussion' started by BellaBlades, May 9, 2018.

Tags:

Should we close the Pay It Forward thread?

Poll closed Nov 6, 2019.
  1. Yes , this thing is out of control!

    20.6%
  2. No , we can control ourselves...

    79.4%
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. RoachBelly44

    RoachBelly44 Gold Member Gold Member

    485
    Sep 18, 2018
    That whole thing sort of sounds like an Ice Cube song or something.
     
  2. South paw draw

    South paw draw Yep.....I'm a idiot. Platinum Member

    Sep 23, 2019
    You deserve it brother. I'm still on the hunt for one. But god willing one will turn up when it's my turn. I couldn't think of a better man to get this knife or a kinder man to send it. :thumbsup:
     
  3. David Mary

    David Mary KnifeMaker / Craftsman / Service Provider Knifemaker / Craftsman / Service Provider

    514
    Jul 23, 2015
    @South paw draw when you come help me drink that coffee, you're not allowed to bring that nasty thermos.
     
  4. RoachBelly44

    RoachBelly44 Gold Member Gold Member

    485
    Sep 18, 2018
    tenor (2).gif
     
  5. South paw draw

    South paw draw Yep.....I'm a idiot. Platinum Member

    Sep 23, 2019
    Sexxxxy. But man. Your repair bills. Ouch. I've had a chance to drive one of them once. Sooo smooth . Like driving in glass. Really nothing like German engineering.
     
  6. RoachBelly44

    RoachBelly44 Gold Member Gold Member

    485
    Sep 18, 2018
    I
    I tried to offer it to you this morning, but you're all Johnny Flat grind and such. Go hang out with your full flat grind crew....lol
     
  7. David Mary

    David Mary KnifeMaker / Craftsman / Service Provider Knifemaker / Craftsman / Service Provider

    514
    Jul 23, 2015
    We're not knocking the flat grind are we? :eek:
     
  8. cchu518

    cchu518 Gold Member Gold Member

    Mar 6, 2013
    I had an AWD A6 before this one. It was 90k trouble free miles and the only thing that I ever had to swap out was an 02 sensor besides consummables. I don't expect this one to have any problems either

    Surprising thing is with AWD they would have technically eaten my brothers old 87 Grand National in a straight line. 14 seconds for a stock car was fast back in the days lol.
     
  9. RoachBelly44

    RoachBelly44 Gold Member Gold Member

    485
    Sep 18, 2018
    No, no. Its impossible to knock it. I just still love sabre grind and scandi grind.
     
    David Mary and South paw draw like this.
  10. South paw draw

    South paw draw Yep.....I'm a idiot. Platinum Member

    Sep 23, 2019
    Aaah I didn't catch that brother. I was all space cadet. I seen your post. But didn't put two + two together. F#$% me running. It's all good. I have this freek coming in from a really swell fella and i just picked up this gem i am driving the misses nuts with tonight . And another little piece I still need to pick a knife for I got from WValtakis. It's not my time right now. 20191022_213458.jpg
     
    JupiterPaladin and RoachBelly44 like this.
  11. RoachBelly44

    RoachBelly44 Gold Member Gold Member

    485
    Sep 18, 2018
    That looks like an actual dang pocket sword. Real sweet though....
     
  12. eisman

    eisman Gold Member Gold Member

    Sep 9, 2009
    I can use that lambsfoot, and I'll offer up a Ruike P865 that is as new in the box. It's a nice slim wharnecliff linerlock.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Last edited: Oct 23, 2019
    South paw draw and RoachBelly44 like this.
  13. David Mary

    David Mary KnifeMaker / Craftsman / Service Provider Knifemaker / Craftsman / Service Provider

    514
    Jul 23, 2015
    Of course you do. Because they are just stubby flat grinds!
     
  14. JupiterPaladin

    JupiterPaladin Gold Member Gold Member

    May 4, 2016
    Call them Full-Flatters. It's a knife conspiracy!

    Ok thanks again @RoachBelly44 I got to maybe sleep now. Alarm in less than 5 hours :eek:
     
    South paw draw and RoachBelly44 like this.
  15. South paw draw

    South paw draw Yep.....I'm a idiot. Platinum Member

    Sep 23, 2019
    The misses just came in and siad " Rich one more time with that click and I'm gonna shove that damn thing up you ass". I said "sorry babe." So it on to the next noise.( Thud - thud. ) this shouldn't last long 20191022_214245.jpg
     
  16. BellaBlades

    BellaBlades Gold Member Gold Member

    Jul 12, 2013

    All yours my friend. It's a great knife. PM me some info and I will have it sent out tomorrow.
     
  17. RoachBelly44

    RoachBelly44 Gold Member Gold Member

    485
    Sep 18, 2018
    Ok, its 12:47 in the real time zone. Gotta be up in 4hrs for work. Talk to you gents tomorrow....er...today
     
    South paw draw likes this.
  18. South paw draw

    South paw draw Yep.....I'm a idiot. Platinum Member

    Sep 23, 2019
    Ya only 9:48 in commie land. Be see you all tomorrow
     
    RoachBelly44 likes this.
  19. BellaBlades

    BellaBlades Gold Member Gold Member

    Jul 12, 2013

    Then you would know how many times my wife said the same thing lol.

    I find it therapeutic, she finds it unbearable. If I open a knife at this hour a few times , guaranteed she will wake up from a dead sleep!
     
  20. South paw draw

    South paw draw Yep.....I'm a idiot. Platinum Member

    Sep 23, 2019
    At 10pm I tend to switch to the CRK they alot more silent. But yes very therapeutic.
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page