Newbie Here

Hello Fellas i am a newbie here from Sweden i am a professional carpenter and father of 2 kids the forum looks cool to me..

Jag heter Johan och som vanligt är det lättare att skriva OM MIG i en liten ruta än att introducera mig personligen. På min fritid älskar jag att resa och surfa. Jag har varit i många olika delar av världen för att se olika kulturer. I första hand ska det vara roligt är mit motto. Jag lyssnar på popmusik och min drömbil är Mercedes-Benz S CLASS. Nyligen startade jag mitt företag som säljer Lantlig Heminredning i Stockholm. Min favoritsport är rugby och mitt favoritlag är Sydney Hawks. Nyligen har jag börjat leta sajter om inredning och jag hittade en ny sida som har produkter i Fransk Lantlig Stil, Lantlig Stil och Lantlig Inredning. Om du är nyfiken och sugen på denna typ av sidor så kolla in detta:http://lavendeldockor.se/lantlig-inredning/category-lantlig-heminredning

Last edited:
Howdy from the US. Please enjoy your stay and feel free to ask questions.....I am strongly advised by the forum however to suggest you try the search button (even though she can be temperamental at times :)...jk).

Welcome aboard. I hope you enjoy the forums, lots of great people and informatin on here.

Back